• 1403/04/14 - 10:55
  • تعداد بازدید : 178
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بیانیه مدیرکل دامپزشکی استان همدان در خصوص مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

دکتر امیرحسین نقی پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان در حمایت از انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور چهاردهم بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وأوْفوا بالْعهْد إنّ الْعهْد کان مسْئولًا
و به پیمان خود وفا کنید زیرا که از پیمان پرسش خواهد شد. الإسراء/۳۴

اکنون فرازی دیگر از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را در پانزدهمین روز تیرماه ۱۴۰۳ در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو داریم و شکی نیست بصیرت ملی، غیرت دینی و وحدت همگانی در مردم ایران متجلی شده و با مشارکت گسترده پای صندوق‌های رای، اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رسانند تا مردم‌سالاری دینی در قالب این آزمون مهم، شفاف‌تر از همیشه، بروز و ظهور یابد.

انتخابات عرصه‌ تبلور حضور مردم در حفظ و تداوم نظام است. می‌توان ادعا کرد که در دهه‌ پنجم انقلاب روند جمهوریت به عنوان الگوی مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی به نمایش درمی‌آید؛ لذا با تاکید بر نقش مهم و تعیین‌کننده مردم در میدان‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقشی شگرف داشته باشد.

️با توکل بر خداوند متعال و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، عرصه‌ی انتخابات ریاست جمهوری، در گام دوم انقلاب اسلامی، با اهتمام ویژه ملت به نقطه‌ی روشن و شفاف برای ادامه‌ی مسیر عزتمندانه این نظام مقدس تبدیل می‌شود.

️رسالت خواص جامعه «جهاد تبیین» است. مطابق بیانات رهبر انقلاب: "همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند، وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند". فراموش نکنیم که حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست؛ حق است؛ حقّ مردم است که انتخاب کنند.

️لذا اینجانب ضمن تبیین شرایط کنونی ایران عزیز و مخصوصاً تحولات منطقه و جهان و نقش موثر داشتن یک رئیس جمهور اصلح ، متدین و قوی یک بار دیگر به پاسداشت حرمت خون شهیدان، نقش تبیین گرانه تاریخی خود را با تمام قوا به نیت قرب الهی انجام می دهم. و از کلیه کارکنان، بهره برداران و فعالین حوزه‌های دامپزشکی همگام با آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و مردم ولایتمدار دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین دعوت می کنم با حضوری حداکثری در پای صندق های رای، ‌در روز جمعه پانزدهم تیرماه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش درآورند.

امیرحسین نقی پور

 مدیرکل دامپزشکی استان همدان

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر,روابط عمومی
  • کد خبر : 322115
admin ادمین پورتال همدان

admin ادمین پورتال همدان

لینک کوتاه