اداره کل دامپزشکی استان همدان برای تحقق اهداف، اجرای ماموریتها و ارائه خدمت به مردم نیازمند به تمامی مخاطبان خود توجه ویژهای دارد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردها، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن میشود. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از خدمات اعلام و مشارکت خود را کامل کند. سازمانی در ارائه خدمت موفقتر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ کند.
اداره کل دامپزشکی استان همدان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود در تلاش است با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی، خدمات خود را در چهارچوب وظایف قانونی خود به بهترین شکل ممکن به مخاطبین ارائه کند. در همین خصوص و به منظور جلب مشارکتهای مردمی، سازمان دامپزشکی کشور بر خود لازم میداند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم به ویژه نخبگان، متخصصین، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان را گرداوری و راهبردهای صحیح و همراه با افزایش کیفیت خدمات را تدوین کند.
بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کمک بزرگی در ایجاد شرایط مطلوب در خدمترسانی بهتر اداره کل دامپزشکی استان همدان خواهد داشت.
لینک کوتاه
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی Blue difficult to see تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت