شرح وظایف: حراست
اجرای آئیننامه و دستورالعملهای حفاظت پرسنلی، حفاظت اسناد و مدارک، رایانهها و ارائۀ خدمات مشورتی مورد لزوم به مدیر کل در زمینههای مختلف از جمله :
- شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی ارباب رجوع و کارکنان
- شناسائی عوام فساد و سوء استفاده احتمالی مالی
- بررسی و استعلام حراستی در انتصابات به درخواست مدیر کل
- اتخاذ تدابیر حفاظتی لازم از مجموعه و اماکن تاسیسات
- اعلام نظر در خصوص صلاحیت کارکنان اعزام به خارج از کشور با هماهنگی مراجع ذیصلاح
- صدور کارت شناسائی کارکنان با هماهنگی مدیریت حراست جهاد کشاورزی استان
- کنترل ورود و خروج کارکنان و مراجعین، اموال و وسایل نقلیه
- نظارت بر گردش اسناد طبقهبندی شده و تشکیل بایگانی محرمانه
- تهیۀ گزارش از حوادث و اتفاقات غیرعادی
