دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1392/06/17 - 12:00
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رئیس شبكه دامپزشكی شهرستان بهار: حدود 2 تن آلایش مرغی غیر قابل مصرف ضبط و معدوم گردید

با حضور نمایندگان فرمانداری و شبکه دامپزشکی شهرستان بهار مقدار 1850 کیلوگرم آلایش مرغی غیر قابل مصرف معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شد

به گزارش روابط عمومی شهرستان بهار مقدار 1850 كیلوگرم آلایش مرغی شامل سنگدان ، پا و بال مرغ از یكی از مراكز بسته بندی نمونه برداری ومورد آزمایش قرار گرفت كه پس از اعلام نتیجه توسط آزمایشگاه مبنی بر غیر قابل مصرف بودن این فرآورده، با حضور نماینده فرمانداری و شبكه دامپزشكی شهرستان بهار معدوم گردید.

دكتر دارائی ، رئیس شبكه دامپزشكی شهرستان بهار در این ارتباط گفت : طبق برنامه های بازرسی بهداشتی از مراكز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی ، بازرسان شبكه دامپزشكی شهرستان بهار  مقداری آلایش مرغی موجود در یكی از شركت های بسته بندی مشكوك شدند كه از این فرآورده ها و توزین آن مقدار 1850 كیلوگرم فرآورده ی مذكور با حضور نماینده های فرمانداری و شبكه دامپزشكی شهرستان معدوم و از چرخه ی مصرف انسانی خارج گردید
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 186866
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور