بازدید فرماندار شهرستان رزن از اداره دامپزشکی این شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان رزن؛ مهندس حسینی فرماندار رزن با کارکنان و کارشناسان شبکه دامپزشکی این شهرستان درمحل اداره دامپزشکی دیدار کرد.
فرماندار رزن اظهار داشت سلامت مردم بر هر چیز ارجحیت و اولویت دارد و اگر قصوری در این حوزه از ناحیه متولیان آن صورت بگیرد نابخشودنی است. مهندس حسینی افزود: کشتارگاهها در واقع پالایشگاه گوشت هستند و با توجه به اهمیت و ارزش این ماده در سبد غذایی خانواده ها،ساماندهی این مجموعه می بایست در اولویت برنامه مدیران شهر قرار داشته باشد.
فرماندار رزن تصریح کرد : صیانت از بهداشت عمومی وظیفه همگانی است چرا که هرگونه سهل انگاری در این زمینه سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازد.فرماندار رزن همچنین خواستار آموزش به موقع و کامل و آگاهی بیشتر دامداران و دامپروران در زمینه کنترل بیشتر بر منطقه و رعایت اصول بهداشتی در منطقه شد.
در ادامه مهندس حسینی فرماندار شهرستان رزن ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل اداره دامپزشکی رزن، ابراز امیدواری نمود که در تخصیص اعتبارات اداره دامپزشکی توجه ویژه شود تا مشکلات موجود در اداره حل گردد .
در پایان دکتر نجفلو رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن ضمن تشکر از حضور صمیمانه فرماندار شهرستان در اداره دامپزشکی توجه ویژه فرمانداری شهرستان در بحث اعتبارات خصوصآ در مورد مبارزه با بیماری واگیر دار شامل بیماری بروسلوز و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه از طریق توجه ویژه به ترویج و تشدید بازرسی مواد خام دامی در سطح شهرستان را خواستار شد.
نظر دهید