افتتاح واحد بسته بندی آلایش دامی در کشتار گاه دام صالح آباد
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بهار واحد بسته بندی آلایش خوراکی دامی اعم از بسته بندی دل ،جگر ،قلوه،کله پاچه و سیرابی در محل کشتارگاه صنعتی دام صالح آباد از اوایل هفته جاری راه اندازی شده و مشغول فعالیت می باشد.این واحد که در جهت تولید محصولات با کیفیت بهداشتی بالاکه به همراه خود دارای برچسب تاریخ تولید و انقضاء و همچنین نام فراورده می باشد دارای مسئول فنی بهداشتی از سوی دامپزشکی بوده که بر کلیه محصولات این واحد نظارت کامل داشته و مورد تایید دامپزشکی می باشد.
دکتر مشهوری سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بهار گفت:همشهریان و هم استانی های عزیز با تهیه و مصرف فراورده های دارای هویت و عدم استفاده از محصولات فله ای این اداره را در راستای تلاش در جهت نهادینه کردن مصرف این محصولات در سطح جامعه یاری نمایند.
نظر دهید