دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/09/14 - 12:00
  • تعداد بازدید : 71
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افتتاح واحد بسته بندی آلایش دامی در کشتار گاه دام صالح آباد

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بهار واحد بسته بندی آلایش خوراکی دامی اعم از بسته بندی دل ،جگر ،قلوه،کله پاچه و سیرابی در محل کشتارگاه صنعتی دام صالح آباد از اوایل هفته جاری راه اندازی شده و مشغول فعالیت می باشد.این واحد که در جهت تولید محصولات با کیفیت بهداشتی بالاکه به همراه خود دارای برچسب تاریخ تولید و انقضاء و همچنین نام فراورده می باشد دارای مسئول فنی بهداشتی از سوی دامپزشکی بوده که بر کلیه محصولات این واحد نظارت کامل داشته و مورد تایید دامپزشکی می باشد.

دکتر مشهوری سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بهار گفت:همشهریان و هم استانی های عزیز با تهیه و مصرف فراورده های دارای هویت و عدم استفاده از محصولات فله ای این اداره را در راستای تلاش در جهت نهادینه کردن مصرف این محصولات در سطح جامعه یاری نمایند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 187244
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور