• 1398/10/07 - 10:04
  • تعداد بازدید : 619
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی استان همدان:

مدیریت منابع انسانی سازمان باید در شناسایی و نگهداری کارکنان توانمند کوشا باشد

وحید توتونچیان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل گفت: هر سازمانی برای پیشرفت و توسعه خود نیازمند راهبرد و برنامه های خرد و کلان می باشد.

وی افزود: جایگاه و نقش نیروی انسانی در این راهبرد ها به عنوان منابع اصلی سازمان از اهمیت و اعتبار فوق العاده ای برخوردار می باشد.

این مقام مسئول منابع انسانی را ثروت واقعی یک سازمان دانست و گفت: بین سرمایه انسانی و بهره وری در سازمان رابطه مستقیمی وجود دارد لذا لازمه دست یابی به هدف های سازمانی، مدیریت موثر این منابع با ارزش می باشد.

توتونچیان نگهداری از منابع انسانی سازمان را مهم و اساسی قلمداد کرد و افزود: مدیریت منابع انسانی سازمان باید در شناسایی و نگهداری کارکنان توانمند کوشا باشد.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی در ادامه گفت: با عنایت به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به توانمندی های جوانان و روحیه تلاش در آنان، اداره کل دامپزشکی استان همدان نیز یک اداره جوان است که قطعاً با استفاده از همین ویژگی مهم و ارزشمند می توانیم گام های بلند و مؤثری برداریم.

وی اولویت مورد تاکید در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان را توجه به مسائل رفاهی همکاران دانست و گفت: در این راستا برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است.

این مقام مسئول یادآور شد: تلاش داریم با استفاده از تجربیات همکاران و خرد جمعی قدم های موثرتری در زمینه مسائل رفاهی همکاران برداریم به گونه ای که شاهد افزایش رضایت مندی بیشتر همکاران باشیم.

توتونچیان در خصوص اقدامات انجام شده رفاهی و درمانی اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده با بخش خصوصی موفق به بستن قرارداد هایی جهت تهیه اجناس، ارائه خدمات درمانی و دندان پزشکی به صورت اقساط بلند مدت برای کارکنان شده ایم تا در صورت درخواست همکاران وی را به این مراکز جهت خرید اجناس مورد نظر معرفی نماییم.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به ارباب رجوع و رعایت الزامات تکریم در بین کارکنان، پاسخگویی مناسب و طرز برخورد صحیح همکاران با مراجعین و ایجاد روحیه صبر و بردباری و تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مراجعین باید در اولویت کاری کارکنان قرار گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید با تمام توان و بهره‌ مندی صحیح و مناسب از ظرفیت ‌ها و پتانسیل ‌های موجود برای افزایش خدمت ‌رسانی به جامعه هدف تلاش کرد.

وی در پایان در تشریح خدمات و برنامه های این اداره کل اظهار داشت: علیرغم مشکلات عدیده مالی با توجه به تأکید مدیرکل مبنی بر توجه بیش از پیش به موضوعات رفاهی و انگیزشی کارکنان اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار داده ایم.

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 247494
کلمات کلیدی
لینک کوتاه