بيانيه راهبرد مشارکت هاي عمومي

راهبرد مشارکت هاي عمومي اداره کل دامپزشکی استان همدان

             

اداره کل دامپزشکی استان همدان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد. چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي دامپزشکی استان همدان برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي تولیدکنندگان محترم ، کارشناسان ،دامپزشکان  را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد اداره کل دامپزشکی استان همدان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

این اداره کل  کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و طرح های پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی و همچنین طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام خاص را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظران و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.

 کلیه صاحبنظران مي توانيد ديدگاه خود را از طریق ایمیل it.hamedan@ivo.ir   و یا منوی تماس با اداره کل دامپزشکی همدان  و شماره های اعلام شده به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری در میز خدمت اداره کل به این اداره کل انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم.

تلفن گویای 1512  همواره پاسخگوی مخاطبان و دریافت ثبت نظرات ، پیشنهادات و انقادات شما عزیزیان می باشد.

 مي توانيد از طريق منوي اسامی و تماس با مدیران دستگاه  ولینک های موجد در پرتال این اداره کل با عناوین سامانه پاسخگویی به شکایات  ، نظام پیشنهادات ما را از دیدگاههای  خود آگاه سازيد.

خدمات الکترونیکی اداره کل دامپزشکی استان همدان به صورت الکترونیکی در پورتال اداره کل دامپزشکی استان همدان و به عنوان میزخدمت الکترونیکی به آدرس  http://hamedan.ivo.ir ارائه شده است .

لازم به ذکر است این اداره کل در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه های قانونی که نیازمند تصوی نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می باشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود را در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می نماید.