• 1398/04/24 - 09:09
  • تعداد بازدید : 344
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بخشدار سردرود عنوان کرد:

جهت جلوگیری از بروز و شیوع بیماری ها همکاری همه جانبه دامداران با دامپزشکی لازم و ضروری است

دکتر طاهری از برگزاری جلسه توجیهی و کلاس آموزشی ترویجی با موضوع تب کریمه کنگو برای دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستایی شهر دمق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشكی شهرستان رزن، دکتر علی طاهری رییس اداره دامپزشکی این شهرستان گفت: با توجه به برگزاری كلاس آموزشی ترویجی با موضوع تب كریمه كنگو و در راستای ارتقاء آگاهی دامداران، در خصوص آموزش بیماری CCHF با درخواست دامپزشکی رزن و با همکاری بخشداری سردرود جلسه توجیهی برای دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستایی در محل بخشداری شهر دمق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان رزن ضمن بیان وضعیت بیماری تب كریمه كنگو در سالجاری در كشور به بررسی سیر این بیماری و علائم آن در انسان و حیوان و طرز مصرف گوشت قرمز پرداخته، همچنین به اهمیت کلاس های ترویجی و مشارکت دامداران در این كلاس ها تأکید کردند.

مهندس علی حمزه خانی بخشدار بخش سردرود نیز ضمن تقدیر از عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان رزن خواستار همکاری همه جانبه همه دامداران، دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی روستاها برای افزایش واکسیناسیون دامها علیه بیماری ها و برگزاری کلاسهای ترویجی با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان شد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رزن
  • کد خبر : 134669
کلمات کلیدی
لینک کوتاه