• 1397/12/02 - 08:26
  • تعداد بازدید : 459
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارزیابی طرح تکریم ارباب رجوع اداره دامپزشکی شهرستان توسط بازرسین فرمانداری همدان

دکتر نقی پور: رسیدگی به مشکلات مردم یکی از وظایف مهم کارکنان دولت بوده و تکریم ارباب رجوع در اولویت نخست مسائل کاری و برنامه های این اداره می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان همدان دکتر امیرحسین نقی پور رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل اجرایی ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کننده گان کلیه دستگاه ها موظف هستند نسبت به خدمت رسانی به ارباب رجوع شاخص های مهمی از حیث صحت، کمیت و کیفیت خدمات عرضه شده را رعایت کنند و نحوه عملکرد این اداره توسط بازرسین فرمانداری شهرستان همدان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی گفت: رسیدگی به کارها و مشکلات مردم یکی از وظایف مهم کارکنان دولت بوده و تکریم ارباب رجوع در اولویت نخست مسائل کاری و برنامه های این اداره می باشد.

وی افزود: این خدمات غالباً در چند شاخص مهم شناخته شده که می توان به پنج مورد آن از قبیل: اطلاع رسانی صحیح به مشتریان، ارائه خدمات مناسب به ارباب رجوع، نظر سنجی از مراجعه کننده گان یا مشتریان، رسیدگی به شکایات مردم، آموزش و فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع اشاره نمود.

دکتر نقی پور تصریح کرد: بازدیدهایی که با نظارت فرمانداری انجام می شود نحوه عملکرد ادارات شهرستان به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف در خدمت رسانی به مردم و میزان موفقیت طرح تکریم ارباب رجوع بر اساس دستورالعمل اجرایی در نظام اداری سنجیده می شود.

وی در پایان از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط پرسنل زحمت کش این اداره در حمایت از حقوق مصرف کننده تقدیر و تشکر نموده و یادآور شد: این اداره به دنبال تقویت هر چه بیشتر ارتباطات موثر فی ما بین، سرعت بخشیدن به رفع مشکلات موجود مردم در حوزه های کاری مرتبط با دامپزشکی و رفع نقاط قابل بهبود می باشد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از مردم شریف این شهرستان خواست هرگونه پیشنهادات و شکایات خود را از طریق تلفن گویای 1512 و  تلفن های4-32651801به اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا اقدام مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان همدان
  • کد خبر : 6619
کلمات کلیدی
لینک کوتاه